KOJI NAM JE VRAG?

Tu smo. Guy Fawkes bio je gubitnik. Kao mi. Zato nam je svejedno. Nothing to lose. Vidimo vas. Stižemo. Podijelit ćemo svijet sa 0. Ovo mjesto je dokaz o istinitosti pravila 34. Ovo je mjesto za femanone: tits or gtfo. Balkanfags unite! Let's start new war!

4/01/2011

DNEVNIK SE JE USRAL

Marta Gregorčič, najboljša slovenska kolumnistka, ki smo jo vsak petek spremljali v časniku Dnevnik, je bila "na mehek način" odstranjena. Menda zato, ker časnik mora varčevati. S pametjo? Pokončnostjo? Argumentiranostjo? Kritičnostjo? Tega se v Martinih kolumnih ni manjkalo, kar pa ne moremo trditi za slovenski tisk nasploh. Ni se uvrščala v vladajočo desno (SD, LDS, Zares...) in še bolj desno shemo (SDS, SNS, SLS...), domnevno "nujne" reforme je razgaljala kot oguljene neoliberalne manevre, prav tako ekološke mahinacije, zlorabe migrantov in delavstva nasploh, širjenje ksenofobne histerije in ostali politični turbo folk.
Mi gremo z Marto naprej, Dnevnik pa pustimo naj leži na tleh.

Ah, saj res: Mi smo Anonimni. Mi smo legija. Mi ne odpuščamo. Mi ne pozabljamo. Pričakujte nas.